نشست روساي روابط عمومي مناطق تابعه شركت انتقال گاز با هدف همفكري، تبادل نظر و همچنين تمرکز درروند تصمیم گیری ها در مشهد برگزار شد.
سعيد توكلي، مدير عامل شركت انتقال گاز ایران در اين نشست از طریق ویدئو کنفرانس با اشاره به نقش ارزش های شرکت انتقال گاز گفت: نقش روابط عمومی با تکیه بر ارزش های سازمانی در ایجاد انسجام، هماهنگی و تفاهم در یک نهاد، سازمان و در سطح کلان در جامعه حکایت دارد لذا بايد ضمن استفاده از ظرفيت هاي مناطق، به سوي يكپارچه سازي پيش برويم.
وي ادامه داد: روابط عمومی یکپارچه، نهادی است که با خلاقیت و مجهز به فن و هنر در راستای مشروعیت بخشی سازمان خود تلاش می کند و در عین حال تلاش می کند با برنامه ریزی لازم، پاسخ گوی نیازها و خواسته های مخاطبان و افکار عمومی باشد و اين امر در حوزه شركت انتقال گاز به خوبي در حال پيگيري ست.
مدير عامل شركت انتقال گاز با بيان اين كه ادغام رسانه های اجتماعی در راهبردهای روابط عمومی اظهار داشت: امروزه شبکه های اجتماعی در دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و هر روز به اعضای این شبکه ها اضافه می شود.دنیای امروز با شبکه های اجتماعی در آمیخته شده اند به طوری که در دور افتاده ترین نقطه هم می توان از اینترنت استفاده کرد ، لذا بايد از اين بستر قانوني براي پيشبرد اهداف و ايجاد دايره نفوذ در مخاطبان استفاده كرد.
توكلي تصريح كرد : البته بايد گفت كه ايجاد تعامل در روابط عمومي ها كاري سخت و طاقت فرساست، زيرا اين مجموعه ها در سراسر كشور با جوامع مختلف از افراد جامعه در ارتباطند و نمي توان يك دستور كلي را براي همه تعميم داد اما مي توان در اصول كلي به توافق رسيد.
وي در پایان با اشاره به اين كه تنها راه موفقيت يك شركت خوب، پايبندي به ارزش هاي سازماني است، و همکاران باید در فضای ارزش های سازمانی تنفس کنند، گفت: امروزه نمی توان بین برند سازی و روابط عمومی مرز کشید و امروزه برند و روابط عمومی آن چنان با هم ادغام شده اند که مرز کشیدن بین آنها دشوار می باشد و از اين رو نقش روابط عمومی و ارتباطات جذب و اقناع افکار عمومی براي به تصوير كشيدن زحمات همكاران در حوزه انتقال گاز كشور است.
نشست روساي روابط عمومي مناطق تابعه شركت انتقال گاز در راستاي همفكري، تبادل نظر و همچنين تمرکز درروند تصمیم گیری ها در حوزه روابط عمومي، در مشهد برگزار شد.